« クレイ | Main | ザ☆スターリン その1 »

2004.06.20

☆携帯かえたよ☆

先週中程に京阪のホームにてポロッっと携帯落として電源がつかなくなり
ショップに修理に出していましたが、結局、修理しても中のデータは戻らない
とのことで、それならってことで機種変更することにしやした。

ちなみに前の機種はキョーセラのA5305Kの1stリボルバーで
これが見た目はまぁかっこよかったんですが使いにくくてかなり不満だったので
いい機会といえばいい機会やったんやけどね。
しかし、データまで全て吹っ飛んだのはかなり痛い!痛すぎるわ、ホンマムカつくわ!!!

で、今回はデータがバックアップできる機種をということで
第一条件的にSDカード付(今時付いてないほうが少ないんですね・・)は外せなくて
検討した結果、東芝のA5504Tにしました。
結局、SD付で色々考えたけど、またもや見た目で決めてしまいましたね(笑)
筐体のブルーがイイ感じなのとBuleTooth対応やで!!!でもオレのPCは対応しとらんけど(笑)
値段はかなりしたけど安さに負けて購入して後で後悔するのイヤなタイプなんで、ガツンっといっときましたよ。

ざくっと使用した感じですが、前機種に比べたら遥かに使いやすいっす、画面もキレイし
なんといってもカメラの画素が上がったんで使えるシチュエーションが増えそうです。
で、早速いま日本でイチバン激ヤバのロケンローバンドの日本脳炎のジャケなんぞ撮影して見ました。
こんな感じ↓

clay.jpg

結構適当に撮ったにしてはイイ感じです。今後の音楽レビューのジャケ写に使えそうっす。
いやー気にいりましたよ、これで当分遊べそうっす。

|

« クレイ | Main | ザ☆スターリン その1 »

Comments

I do not even know how I ended uup here, but I thought this post was great. I do not know who you are but definitely you're going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!

Posted by: how do i make my computer faster | 2015.03.24 at 14:58

It's great that you are getting thoughts from ths piece of writing as well aas from our discussion made at this place.

Posted by: www.asu.asn.Au | 2015.04.01 at 19:57

Ԍood ɗay! I know this іѕ kinda off topic nevertheleѕs I'd figured I'd aѕk. Ԝould үօu be interedted іn exchanging links or mayƄe guest authoring a blog post ߋr vice-versa? Мy site goes oѵer ɑ lot οf the sɑmе subjects as yоurs аnd I think wе cοuld ǥreatly benefot fгom eɑch other. If yοu might Ьe interested feel free to shoot mе an email. Ι look forward tο hearing fгom you! Terrific blog by the wɑy!

Posted by: psychoterapeuci | 2015.06.14 at 20:55

I ѕeriously love your website.. Ѵery nice colors & theme. Diԁ yօu creatе this site yoսrself? Ρlease reply back as I'm rying tо crеate my own blog and wаnt to learn where you got this from or ѡhat the theme is calleԀ. Appreciate іt!

Posted by: psychoterapia w bydgoszczy | 2015.06.29 at 05:39

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/26470/805868

Listed below are links to weblogs that reference ☆携帯かえたよ☆:

« クレイ | Main | ザ☆スターリン その1 »