« よさこい | Main | ザ☆スターリン その2 »

2004.07.16

曽我キッス

曽我ひとみさんとジェンキンスさんがどうやら来日するらしいですが、
最近私のまわりでは9日の感動の対面時のあのキスシーン!!
が盛り上がってます。

オレ自身もニュースで見ましたけど、かなり熱いというか衝撃でした
曽我さんがあんなに激しいとは・・・ちょっと正直引きましたよ。

まぁ、あのシーンを面白がって”曽我キッス”と名づけ
若い女子社員に「今日はカレシと”曽我キッス”やろ」とセクハラまがいの
会話がかなり流行ってますね。

ホンマいいものみしてもらいました。
何はともあれ、一家で幸せになってもらいたいもんですな。


|

« よさこい | Main | ザ☆スターリン その2 »

Comments

Individuals spend enough cash to make a perfect wedding dress for their girls to make that propitious wedding occasion a paramount scene of their new life. People can enjoy this video game anywhere and anytime as per their flexible and convenient timings. Instead the only plan is making a lot of units than overpowering them with sheer numbers.

Posted by: clash of clans gem hack | 2015.06.26 at 02:59

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/26470/985351

Listed below are links to weblogs that reference 曽我キッス:

« よさこい | Main | ザ☆スターリン その2 »